یورش دوباره شهرک نشینان به روستایی در کرانه باختری

یورش شهرک نشینان به روستایی در جنوب نابلس دو مجروح برجای گذاشت.

گرچه جنگ اکنون در غزه جریان داشته و رژیم صهیونیستی در حال بمباران گسترده این منطقه است، اما نظامیان این رژیم و نیز شهرک نشینان تحت حمایت آنها از هفتم اکتبر حملات خود به غیرنظامیان در کرانه باختری را تشدید کرده اند؛ اقدامی که تاکنون صد‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته است. 

به گزارش الجزیره، در یورش جدید شهرک نشینان صهیونیست به روستای بورین در جنوب نابلس در کرانه باختری، ۲ فلسطینی مجروح شدند. 

احمد جبرئیل، سخنگوی جمعیت هلال احمر فلسطین در این باره گفت: پس از این اتفاق امدادگران ما اقدام به انتقال یک زن ۵۴ ساله و یک مرد ۵۰ ساله مجروح به نزدیک‌ترین بیمارستان برای مداوا کردند. 

منابع محلی می‌گویند شهرک نشینان صهیونیست با حمله به این دو فلسطینی، آنها را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند. 

شهرک نشینان در این حمله همچنین به مدرسه روستا و شماری از منازل فلسطینیان نیز یورش برده و به آنها آسیب وارد کردند. 

توحش شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در حالی رخ می‌دهد که نه تنها نظامیان صهیونیست چشمان خود را بر روی این مسئله می‌بندند، بلکه در برخی موارد اقدام به حمایت از این اقدامات علیه غیرنظامیان فلسطینی می‌کنند. 

اکنون ۷۰۰ هزار صهیونیست در شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری اسکان داده شده اند. ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که از احزاب افراط گرای صهیونیست است خود در کرانه باختری ساکن بوده و از مسلح کردن شهرک نشینان حمایت می‌کند. وی خواستار اعطای توانایی به صهیونیست‌ها برای دفاع از خود در برابر آنچه تهدیدات فلسطینیان خوانده، شده است.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
خدا لعنتشون کنه
آخرین اخبار