جان باختن ششمین نیروی سازمان پزشکان بدون مرز در غزه

سازمان پزشکان بدون مرز جان باختن یکی دیگر از نیرو‌های خود در غزه را محکوم کرد.

گرچه کشور‌های غربی به رهبری آمریکا چشم خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بسته اند، اما نهاد‌های بین المللی و گروه‌های حقوق بشری درباره پیامد‌های توحش این رژیم علیه فلسطینیان هشدار می‌دهند؛ توحشی که امدادگران بین المللی را نیز هدف قرار داده است.

به گزارش الجزیره، سازمان پزشکان بدون مرز، یک نهاد بشردوستانه فعال در ارائه خدمات بشردوستانه امروز (سه شنبه) جان باختن فادی الوادیا، همکار این سازمان در شهر غزه در عملیات نظامی صبح امروز رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. 

این نهاد در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: متاسفانه فادی الوادیا امروز در حالی که با دوچرخه در حال رفتن به محل کار خود بود به همراه ۵ غیرنظامی دیگر شامل ۳ کودک در بمباران هوایی اسراییل جان خود را از دست داد. 

براساس اعلام سازمان پزشکان بدون مرز، فادی الوادیا ۳۳ ساله، ششمین همکار این سازمان است که از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جان خود را طی حملات رژیم صهیونیستی از دست می‌دهد. 

در ادامه پیام این سازمان آمده است: کشتن یکی از نیرو‌های امدادی که در راه رفتن به محل کار خود به منظور مداوای مجروحان کشتار بی پایان در غزه بود فراتر از شوکه کننده است. این مسئله نفرت انگیز است. 

رژیم صهیونیستی طی عملیات گسترده خود در غزه به هر جنبنده‌ای به چشم یک هدف مشروع می‌نگرد و به همین دلیل نیز اهمیتی میان زنان و کودکان با سایر اهداف برای این رژیم وجود ندارد. سیاست تخریب و کشتار حداکثری با هدف نسل کشی فلسطینیان اکنون در دستور کار ارتش این رژیم قرار دارد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار