رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ارتش اسرائیل با کمبود نیرو مواجه است

رسانه صهیونیستی «واللا» اعتراف کرد که ارتش اسرائیل از کمبود شدید نیرو رنج می‌برد و تلاش دارد که یک لشکر جدید را برای اجرای عملیات مختلف تشکیل دهد.

 رسانه صهیونیستی «واللا» بامداد چهارشنبه اعتراف کرد که ارتش اسرائیل از کمبود شدید نیرو رنج می‌برد و تلاش دارد که یک لشکر جدید را برای اجرای عملیات مختلف تشکیل دهد.

به گزارش شبکه «الجزیره» قطر، تارنمای خبری «واللا» همچنین خبر داد که لشکر جدید شامل سربازان سن معافیت (سن بالا)، داوطلبان و سربازان فرقه حریدیم هستند.

«موطی باروخ» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی وظیفه تشکیل این لشکر را برعهده دارد و احتمالا این لشکر متشکل از ۴۰ هزار جنگجو باشد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هفته گذشته نیز با اذعان به کشته شدن ۶۱۵ نظامی اسرائیلی از ابتدای جنگ غزه تاکید کردند که ۲۶۷ تن از آنها در درگیری‌های زمینی در نوار غزه کشته شدند.

از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنین سه هزار و ۳۶۱ نظامی اسرائیلی مجروح شدند که ۵۲۰ نفر از آنها دارای جراحات جدی هستند و ۲۶ نظامی با وضعیت وخیم، ۱۵۷ نفر با وضعیت متوسط و ۶۰ نفر دیگر با جراحات جزئی در بیمارستان‌های مختلف تحت مداوا قرار دارند.

براساس اذعان رسانه‌های اسرائیلی، تعداد کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه در درگیری‌ها با نیرو‌های مقاومت فلسطین برابر با حجم یک تیپ در ارتش است.

اعترافات رژیم صهیونیستی به میزان خسارات در حالی است که مقاومت فلسطین به درگیری‌های شدید با نیرو‌های اشغالگر در نوار غزه ادامه می‌دهد. این آمار بدون در نظر گرفتن خسارات وارده به صفوف اشغالگر از سوی جبهه پشتیبان لبنان و همچنین جبهه‌های عراق، یمن و سوریه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار