شهادت ۴۳۵ نفر در پی حملات صهیونیست‌ها به لبنان

وزارت بهداشت لبنان آخرین آمار از تلفات انسانی توحش رژیم صهیونیستی در این کشور را منتشر کرد.

رژیم صهیونیستی با شروع جنگ غزه در باتلاقی فرو رفته است که اکنون به کابوسی برای مقامات این رژیم تبدیل شده است. از این رو، مقامات تل‌آویو از هیچ گونه توحشی به منظور برون رفت از این شرایط مضایقه نمی‌کنند و تشدید بمباران مناطق مسکونی در لبنان یکی از این موارد است.  

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت لبنان امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این کشور، ۴۳۵ نفر به شهادت رسیده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: طی این مدت همچنین یک هزار و ۳۶۶ نفر نیز مجروح شده‌اند. ۳۵ درصد از مجروحان به دلیل انفجار، ۴۴ درصد به دلیل شوک ناشی از حملات (رژیم) اسرائیل و ۱۶ درصد نیز به دلیل آسیب‌های شیمیایی ناشی از این حملات مجروح شده‌اند.

گرچه تل‌آویو در حال بلوف سیاسی برای حمله گسترده به لبنان است، اما مقامات غربی در حال جانبداری از رژیم صهیونیستی و تلاش برای رسیدن به یک راهکار سیاسی هستند.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا جنگ جدید میان (رژیم) اسرائیل و حزب الله لبنان را خطرناک توصیف و اعلام کرد که این مسئله می‌تواند تبعات بسیار مخربی بر خاورمیانه داشته باشد و حل و فصل دیپلماتیک اختلافات با فاصله بهترین راهکار برای حل مشکل میان دو طرف است.  

وزیر خارجه آلمان نیز با اشاره به شرایط فعلی منطقه، تاکید کرد که کوچکترین محاسبه اشتباه میان طرفین می‌تواند آتش یک جنگ تمام عیار در خاورمیانه را روشن کند.  

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
خدالعنت کنی وحشی ها ی سگیونیسم را.چراجواب نمیدن اگه میتونیدپاسخ قاطع ودرخورومحکم‌بهشون بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
هی بگوئید اسرائیل را هدف قرار دادیم چند نفر زخمی شدند آنها دارند بلایی که بر سر غزه درآوردند به سر لبنان می آورند .جنگ به اینصورت جنگ نیست فقط باعث روشن شدن آژیر و رفتن به پناه گاه در اسرائیل نشانه قدرت نیست بنادر و پایگاه های هوایی اسرائیل تا کنون باید نابود می شد تا اینقدر مردم بی گناه را به خاک و خون نکشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
علی برکت الله
آخرین اخبار