حمله توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

حمله توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به جنوب لبنان باعث وقوع آتش سوزی در این منطقه شد.

رژیم صهیونیستی که پس از نزدیک به ۹ ماه حمله همه جانبه به غزه در شکست دادن حماس ناتوان بوده است، اکنون مدعی تلاش برای جنگ همه جانبه علیه حزب الله لبنان است. گرچه این موضوع با توجه به قدرت حزب الله بعید است، اما تل آویو به طور پیوسته در حال هدف قرار دادن هوایی مناطقی در جنوب لبنان است.  

به گزارش الجزیره، منابع محلی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران منطقه حاشیه‌ای در شهر بینت جبل در جنوب لبنان کرده است. پس از این حمله، آتش سوزی در این منطقه رخ داده است.  

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که ستونی از دود ناشی از آتش سوزی، جاده‌های نزدیک به این منطقه را در برگرفته است. با این حال، مقامات محلی از کنترل آتش سوزی خبر می‌دهند.  

خبرگزاری ملی لبنان در گزارشی اعلام کرد که آتش سوزی در جنوب کشور ناشی از حمله واحد توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه بوده است. در این حمله شهر‌های کفر کیلا، برج الملوک، تلت العزیریه و دشت مرجویان هدف قرار گرفت.  

تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات انسانی طی این حمله منتشر نشده است.  

حزب الله لبنان در پاسخ به تجاوزات صهیونیست‌ها مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی را هدف گرفته و ضربات دردناکی به دشمن صهیونیست وارد کرده است. اکنون ۶۰ هزار صهیونیست از مناطق مجاور با مرز لبنان به دلیل ترس از حملات حزب الله تخلیه شده‌اند.  

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۸ تير ۱۴۰۳
مرگ بشار اسد نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
مرگ بر رژیم کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
حالا نوبته حزب الله رسید هزار بار اسراییلیا گفتن آقا حمله نکنید توجه نکردن حالا که حماس کارش تموم شده اسراییل رفت سر وقت لبنان و اینبار لبنان توسط اسراییل تسخیر میشه و از امروز به بعد کم کم نقشه کشورها و آسمون در خاور میانه تغییر می‌کنه ایران رو میدن به روسیه وجه المصالحه برای پایان جنگ در اوکراین کریمه به اکراین میرسه یمن به عربستان لبنان فلسطین غزه و اردن و بخشهایی از عراق به اسراییل بخشهایی از عراق ارمنستان و آذربایجان هم به ترکیه افغانستان به پاکستان و در کل تمام مرزها جابجا میشن و کشورهای جدید بوجود میان
آخرین اخبار