عکسی ساختگی و سوءاستفاده از احساسات مردم با رای رهبر انقلاب

رسانه‌های معاند باز هم سعی کردند با عکسی ساختگی و دروغ‌ رسانه‌ای از احساسات مردم سوءاستفاده کنند.

در انتخابات سال ۹۶ رسانه‌های داخلی و خارجی از همان ساعات اولیه رأی دادن رهبر معظم انقلاب با انگشتر ظاهراً به رنگ بنفش را سوژه کردند و گفتند رهبر انقلاب غیرمستقیم گفته است که به روحانی رای دهید، چون رنگ انتخاباتی او بنفش است!

حالا هم در انتخابات ۱۴۰۳ برخی کانال‌ها و اکانت‌های توئیتری با دریافت پول‌های کلان و با انتشار تصویری بی‌اساس و کذب بازهم از نام و رای رهبری سوء‌استفاده کرده و می‌گویند این دست خط نشان می‌دهد رای رهبری کاندیدای مشخصی است و تعداد پرچم‌های پشت سر رهبر هم عدد کد انتخاباتی یکی از نامزد‌ها است را نشان می‌دهد است.

رای رهبر انقلاب

این دست اخبار اگرچه ممکن است تعدادی از افراد بی‌اطلاع از بازی‌های رسانه‌ای معاند را تحت تاثیر قرار دهد، اما امکان ندارد افراد دیگر جامعه با این تصاویر ساختگی مورد سوءاستقاده قرار بگیرند. 

توئیت

مهدی فضائلی عضو دفتر رهبر انقلاب در صفحه خود در فضای مجازی نسبت دادن رأی و نظری به رهبری را غیراخلاقی و غیرقانونی دانست.

مهدی فضائلی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رهبر انقلاب همواره بر مخفی بودن رأی خود تأکید داشته‌اند. آنها که سعی می‌کنند به هر طریق و به هر شیوه ممکن، رأی و نظری را به رهبری نسبت دهند، بی‌تردید مرتکب یک کار غیراخلاقی و بلکه غیرقانونی می‌شوند.

منبع: آنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار