تخریب ۱۷ خانه فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست در توحش امروز خود در کرانه باختری ۱۷ خانه فلسطینی را تخریب کردند.

تمرکز جنگ رژیم صهیونیستی اکنون بر غزه متمرکز است، اما کرانه باختری که تشکیلات خودگردان اداره آن را برعهده دارد منطقه‌ای است که تل آویو نگران شورش در آن و بروز مشکلات علیه شهرک نشینان است. از این رو، مقامات صهیونیست فعالیت نظامی خود در این منطقه را از هفتم اکتبر تشدید کرده اند. 

به گزارش الجزیره، خبرگزاری فلسطینی وفا امروز (چهارشنبه) گزارش داد نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری اقدام به تخریب شماری از منازل مسکونی کردند. 

این گزارش می‌افزاید: شمار خانه‌های ویران شده توسط ارتش صهیونیست از ابتدای امروز به ۱۷ دستگاه رسیده است. این ساختمان‌ها شامل ۴ خانه در شرق جریکو، ۱۱ خانه در جنوب هبرون، یک خانه در روستای بیتوله در غرب رام الله، و یک خانه در محله سیلوان در بیت المقدس شرقی می‌شود. 

از ابتدای ماه جاری میلادی نظامیان صهیونیست ۴۷ ساختمان متعلق به فلسطینیان در کرانه باختری را تخریب کرده اند که شامل ۳۵ منزل مسکونی می‌شود. 

مقامات تل آویو به دنبال تشدید تدابیر امنیتی در کرانه باختری هستند، زیرا از آن بیم دارند که جنگ غزه به این منطقه نیز کشیده شود. اکنون ۷۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری ساکن هستند که به همین دلیل مقامات صهیونیست به دنبال حفاظت از آنها در برابر هر خیزشی هستند. 

نظامیان صهیونیست از هفتم اکتبر تاکنون با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری بیش از  9 هزار فلسطینی را دستگیر کرده اند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار