ژنرال صهیونیست: جنگ گسترده با لبنان به معنای نابودی کامل ماست

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی، خواستار عدم جنگ گسترده با حزب الله لبنان شد و تاکید کرد، چنین اقدامی به معنای حرکت رژیم اسرائیل به سوی پایانی تلخ و نابودی کامل خواهد بود.

یک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با انتقاد از اقدامات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، خواستار عدم ورود به جنگ گسترده با حزب الله لبنان شد و تاکید کرد که چنین اقدامی به معنای حرکت رژیم اسرائیل به سوی پایانی تلخ و نابودی کامل خواهد بود.

«اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر سران این رژیم تصمیم به جنگ گسترده در جبهه شمال (فلسطین اشغالی با حزب الله لبنان) بگیرند، این امر به معنای نابودی رژیم اسرائیل خواهد بود.

بریک که در طول این چند ماه جنگ علیه غزه، شش بار با نتانیاهو دیدار کرده است، گفت که او و وزرایش به دلایل سیاسی ممکن است وارد جنگ در جبهه شمالی شوند.

این ژنرال صهیونیست گفت: سران اسرائیل بسیار بی‌پروا هستند و سه‌گانه نتانیاهو، گالانت و هالیوی، نخست وزیر، وزیر (جنگ) و رئیس ستاد ارتش می‌توانند چنین تصمیمی را اتخاذ کنند تا به همراه تمام اسرائیلی‌ها به سمت مرگ حرکت کنند، زیرا آنها می‌دانند که بعد پایان جنگ، دیگر مکانی برای بازگشت نخواهند داشت لذا قادر هستند که روی اسرائیل قمار کنند.

وی که به انتقاداتش نسبت به عدم آمادگی ارتش صهیونیستی معروف است، گفت: در ابتدای جنگ نتانیاهو را نصیحت کردم که وارد جنگ در جبهه شمالی نشود، همچنین من نسبت به حمله زمینی به نوار غزه و وقوع فاجعه هشدار داده بودم.

بریک گفت: گالانت و هالیوی از ۸ ماه پیش و همزمان با آغاز حمله به نوار غزه به نتانیاهو گفتند که به حزب‌الله هم حمله کند، اما من توانستم او را قانع کنم که این کار را انجام ندهد. مشکل اینجاست که این دو مقام بار دیگر درحال فشار آوردن بر نتانیاهو هستند و او امروز عملا آماده رفتن به سوی پایان تلخ است.

پیش از این ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی درباره انزوای جهانی رژیم اسرائیل حتی در میان متحدان و موسسان این رژیم جعلی هشدار داد و گفت: کابینه نتانیاهو حمایت جهانی را از دست داده و اسرائیلی‌ها دیگر به کابینه اعتماد ندارند و ادامه حیات آن، زمینه بازگشت آوارگان (صهیونیست) به محل سکونت خود را فراهم نمی‌کند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

حزب الله لبنان اعلام کرده است که در صورت وقوع جنگ فراگیر، هیچ محدودیتی برای پاسخ به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی قائل نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
و پایان ما
آخرین اخبار