مسکو: توافق بزرگی با ایران در راه است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: توافق بزرگی میان روسیه و ایران در جریان است.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه گفت: مسکو در حال کار بر روی یک معاهده بزرگ با ایران است.

این اظهارات زاخارووا در حالی مطرح شد که «آندری رودنکو» معاون وزیر خارجه روسیه سه‌شنبه گفت: «مسکو انتظار دارد در آینده نزدیک یک توافقنامه همکاری جامع با ایران امضاء کند؛ توافقی که کار روی متن آن تقریبا به اتمام رسیده است و پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک امضاء شود.»

وزارت امور خارجه روسیه در ماه ژانویه اعلام کرده بود که یک معاهده جدید بین دولتی میان مسکو و تهران در مراحل نهایی است و منعکس‌کننده افزایش بی‌سابقه روابط روسیه و ایران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
لعنت بر پوتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
بخش هایی از خاک ایران در قرارداد ترکمانچای از ایران جدا و به روسیه ملحق شد! ایالت‌ها و ولایت‌های چهارده‌گانهٔ مزبور عبارت بودند از: ایالت گنجه و قره‌باغ، ولایت‌های شکی، شیروان، قبه، دربند، بادکوبه، داغستان و گرجستان و محلات شوره‌گل، آچوق‌باشی، گروزیه، منگریل و آبخاز قفقاز. افزون بر این، بخشی از سرزمین طالش نیز به تصرف روس‌ها، درآمد و حاکمیت بدون منازع ایران بر دریای مازندران، خدشه‌دار شد.تاریخ روابط با روسیه را فراموش نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۲۱:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
اگر اصلاح طلبان پیروز انتخابات پیروز شوند اینها همه شأن هیچ خواهد شد از این در رانده از او در مانده ملت اگربه پزشکیان رای دهند اشتباه تاریخی مرتکب خواهند شد چون شورای امنیت هم بدون حامی خواهیم بود مردم نباید دروغ های اینها را باور کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
در نتیجه عهد نامه ترکمانچای ایالت‌ها و ولایت‌های چهارده‌گانهٔ از خاک ایران جدا و به روسیه ملحق شدند که عبارت بودند از: ایالت گنجه و قره‌باغ، ولایت‌های شکی، شیروان، قبه، دربند، بادکوبه، داغستان و گرجستان و محلات شوره‌گل، آچوق‌باشی، گروزیه، منگریل و آبخاز قفقاز. علاوه بر این، بخشی از سرزمین طالش نیز به تصرف روس‌ها، درآمد و حاکمیت بدون منازع ایران بر دریای مازندران هم خدشه‌دار شد و بخشی به تصرف روسیه درآمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
پیش بینی روسها پیروزی پزشکیانه و کاملا مشخصه که میترسن دولت اصلاحات باهاشون کار نکنه.امیدوارم دولت جدید قدر این ترس و احتیاط روسها رو بدونه و نهایت امتیازات و از طرف روس بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تا سوخوها رو ندن باور نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
ایول از رییس جمهور اینده میخوام ماریا زاخارووا را برای بنده خواستگاری کند که موجب تحکیم روابط دوملت و رشد امار ازدواج و فرزند اوری و در نهایت صدور انقلاب و ژن خالص ایرانی به کشور های دوست خواهد بود علی برکت الله
آخرین اخبار