فرماندار خاش گفت: تا زمان استقرار دولت چهاردهم هیچ مدیری جابجا نمی‌شود، بنابراین بهره‌گرفتن از ظرفیت‌های منطقه برای خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه باشد.

صاحب گل صالحی در نشست اعضای شورای اداری خاش اظهار کرد: برای رفع مشکلات و کاهش دغدغه‌های مردم اقدامات ارزشمندی صورت گرفته، اما انتظار داریم، مدیران با قوت پای کار باشند و از حقوق مردم دفاع کنند.
وی افزود: مدیران بدون وابستگی به حزب، گروه و جناحی بایستی صادقانه پای کار باشند و تا آخرین روز خدمت در دولت، تمام تلاش خود را برای رضایتمندی شهروندان به کار گیرند.
فرماندار خاش با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و ضرورت تعامل مدیران با رسانه‌ها تاکید کرد: مطالبه گری حق شهروندان بوده و در این راستا ضرورت دارد، فعالان رسانه‌ای برای حل مشکلات؛ کاستی و نارسایی‌ها را پیگیری و مدیران نیز شفاف سازی کنند و برای قطع آب و برق اطلاع رسانی از قبل صورت گیرد و تجهیزات سرمایشی قطار خاش - زاهدان هم در جهت ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم تامین شود.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش نیز با اشاره به اینکه موفقیت دولت، موفقیت همه ارکان جامعه بوده، بیان کرد: بهره گرفتن از ظرفیت ها، انجام کار‌های جهادی، تعامل با ارکان نظام، رعایت اولویت ها، بی اعتنایی و ترتیب اثر ندادن به دو قطبی‌ها و تفکرات حزبی و جناحی، قدرشناسی توان داخلی و فعالیت و اثرگذاری در سیاست خارجی به موفقیت دولت کمک می‌کند.
مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: صداقت در انجام کار صادقانه، امانت داری و عمل به تعهدات از ویژگی‌های مدیران موفق است و رسیدگی به مشکلات و معضلات عمومی و کاهش دادن دغدغه‌های های مردمی در اولویت باشد.
در این نشست مدیران ادارات آب، برق، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، شرکت نفت گزارشی در حوزه عملکردی خود ارایه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار