نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مسوولان باید در فعالیت‌های خود خروجی کار را مشخص کنند و این از روی میزان رضایت‌مندی مردم مشخص خواهد شد.

 آیت‌الله مصطفی محامی  در جلسه شورای اداری چابهار بیان کرد: هر کس به درستی کار کند نتیجه خواهد گرفت حال چه جبهه خودی باشد و چه جبهه دشمن و کار با اتقان سبب موفقیت خواهد بود.

وی بیان کرد: برای ساختن زندگی ابدی باید تا جایی که می‌توانیم به مردم خدمت خوب، ماندگار و تاثیرگذار داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: مسوولان اگر چنین نگاهی داشته باشند تا آخرین لحظه مسوولیت هم به دنبال انجام کار و خدمت به مردم هستند و از هر فرصتی برای خدمتگذاری استفاده می‌کنند.

وی افزود: در هفته‌های گذشته دیداری با رئیس جمهور داشتم و تمامیتی از فضای سیستان و بلوچستان را خدمت دکتر پزشکیان تشریح و گفتم با توجه به اهتمام مقام معظم رهبری و توجه رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به بیانات معظم له، رفت‌وآمد مسوولان به سیستان و بلوچستان زیاد شده، اعتبارات افزایش پیدا کرده و پروژه‌های خوبی در سطح استان صورت گرفته، اما استان همچنان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و بنابراین باید در دولت جدید هم از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.

آیت الله محامی گفت: در گذشته و در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی لیستی از افراد توانمند و شایسته از بین اهل سنت را جهت استفاده در مسوولیت‌های مختلف کشور به ایشان ارائه کردیم و در دیدار دکتر پزشکیان هم خواستار استفاده از ظرفیت اهل سنت در مسئولیت‌های مختلف کشور شدیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌ها در سیستان و بلوچستان بسیار بوده، اما متاسفانه از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده و در هفته گذشته استاندار گزارشی از اقداماتی که در سطح استان در حال انجام است ارائه کردند، این اقدامات خوشحال کننده است، اما باید سال‌ها قبل صورت می‌گرفت.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: وقتی در شرایط کنونی کار انجام شده بدین معناست که می‌توانسته در گذشته هم اجرا شود، باید در فعالیت‌های خود خروجی کار را مشخص کنیم و این از روی میزان رضایت‌مندی مردم مشخص خواهد شد.

وی در واکنش به اظهارات برخی از حاضرین مبنی بر وجود برخی ناامنی‌ها در سطح شهر چابهار اظهار کرد: دستگاه‌های مربوطه باید کار را دنبال کنند تا امنیت و احساس امنیت را در کنار هم داشته باشیم.

آیت‌الله محامی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در چابهار هستند تا جلوی پیشرفت آن را بگیرند، مهم است که امنیت تامین شود و دستگاه‌های مختلف باید در اجرای پروژه‌های خود پیوست‌های مختلف، فرهنگی، سیاسی، دینی و اجتماعی داشته باشند تا خود شهرستان نیز از طرح‌ها و پروژه‌های انجام شده نفع ببرد.

وی گفت: جمع زیادی از مردم سیستان و بلوچستان از همه اقوام و مذاهب زائر ابا عبدالله الحسین هستند، عده‌ای موکب‌هایی را در مسیر حرکت زوار راه‌اندازی و به زوار خدمت می‌کنند و همچنین در استان افتخار میزبانی از زوار پاکستانی اربعین حسینی را داریم و این نقش آفرینی گروه‌های مختلف و اقوام و مذاهب مظهر و تجلی وحدت ملی و غیرت دینی است و باید همچنان برای تحکیم وحدت و انسجام ملی تلاش کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار