نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اولین شرط برای موفقیت مدیران بیداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده، ولی فقیه در استان در نشست بامدیران اجرایی استان درحسینیه جماران گفت:گاهی انسان دچار خدافراموشی می‌شود ولی هیچ خدمتی بهتر از بیدارکردن نیست چراکه انسان بیدار راه خودش را با علم می‌رود.

او افزود: این علم گاهی با استدلال است که علم الیقین بدست می‌آید و چنانچه در این راه تلاش کند عین الیقین حاصل خواهدشد و اگر دراین مسیر بی احتیاطی صورت بگیرد به حق الیقین مبدل خواهدشد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد:مدیران در برابر توطئه‌های دشمنان بیدار باشند؛ و باید همگی اعم از مسئولان و مردم روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:زمان، زمان بیداری است؛ مدیران و مسئولان باید بیدار باشند! باید برنامه ریزی کنند که چگونه نظارت و مدیریت کنند.

او گفت: مدیران باید مستقل فکر کنند و در مدیریت خود ارزش های انقلاب اسلامی راپیاده کنند.

گماشتن انسان های نالایق بزرگترین ظلم

نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت:  ظلم نکنیم که یکی ازبدترین ظلم ها گماشتن انسان های نالایق بر روی دوش مردم است؛ اینکه کارهای بزرگ را به دست آدم های کوچک ونورچشمی بسپاریم .

او افزود:نیرویی که می خواهد انتصاب و یا انتخاب شود باید به عنوان شایسته ترین فرد ممکن باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: حتی ممکن است فردی انتخاب شود که فاسد نباشد اما به دلیل نداشتن توانایی و بینش لازم در آن پست با تصمیمات اشتباه مقدمات ایجاد فساد در آن قسمت را آماده کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.