استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امسال هم همچون سالهای گذشته امکانات و برنامه منظمی جهت ارائه خدمات سلامت به زائرین پاکستانی اربعین در مرز میرجاوه فراهم شده است.

محمد کرمی در بازدید از روند ارائه خدمات سلامت در موکب سلامت پایانه مرزی میرجاوه، بیان کرد: امسال هم همچون سالهای گذشته امکانات و برنامه منظمی جهت ارائه خدمات سلامت به زائرین پاکستانی اربعین در مرز میرجاوه فراهم شده است.
 وی افزود: تجهیزات تشخیص بیماری‌های واگیر، واکسیناسیون زائرین و نیز انجام مراقبت‌های بهداشتی آب و غذا تضمین‌کننده سلامت زائرین خواهد بود که این مهم به‌خوبی در این مرز انجام می‌گیرد.
 
 همچنین استاندار سیستان و بلوچستان ضمن ارائه دستورات لازم برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران، بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی تأکید کرد.
 
 سیستان و بلوچستان از طریق دو مرز میرجاوه و ریمدان، دروازه اصلی ورود زائران غیرایرانی اربعین حسینی به کشور است که بیش از سایر نقاط کشور، پذیرای زائران اربعین حسینی خارجی بوده و ازاین‌روی، امکانات و زیرساخت‌های لازم در این منطقه هر سال روبه‌افزایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار