سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل با تاکید بر خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان گفت: ایستگاه تاکسیرانی باید با توجه به رفاه حال رانندگان، با تجهیز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، بهسازی استراحتگاه و محوطه آن ساماندهی شود.

 علی ولایتی پور در جلسه ساماندهی تاکسیرانی‌های برون شهری شهرستان زابل، اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی مستقر در پایانه مسافربری از تاکسی‌های بیرون شهری عوارض دریافت می‌کند و باید با هزینه آن، به ساماندهی پایانه اقدام کند.

وی ادامه داد: تاکسی‌های مسیر زابل به زاهدان در حال رصد هستند که در صورت عدم فعالیت تاکسی‌های غیرفعال سهمیه سوخت آنها قطع و با افرادی که خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کنند برخورد خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل افزود: مالکان تاکسی‌های غیرفعال برون شهری به چرخه حمل و نقل عمومی برگردند و نسبت به ارائه خدمات و جابجایی مسافران در مسیر‌های مشخص شده اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکسیرانان باید نسبت به تمدید و تعیین تکلیف مجوز خود اقدام کنند، تصریح کرد: پس از شناسایی تاکسی‌های غیرفعال و غیرمجاز مسیر زابل به زاهدان، با متخلفان به طور قانونی برخورد و مجوز آنان باطل خواهد شد.

️ولایتی پور یادآور شد: تمام رانندگان تاکسی مکلف به الصاق برچسب نرخ کرایه در سمت راست شیشه جلوی خودرو هستند و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره سامانه ارتباطات مردمی تاکسیرانی به شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات، خدمات و مجهز کردن مکان ناوگان تاکسیرانی برون شهری از برنامه‌های اولویت‌دار مسوولان است که تحقق آن شمار تاکسی‌های شهر را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار