مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ هزار کوله مهربانی دانش آموزی در مناطق کم برخودار استان با پیگیری این دفتر، اتاق بازرگانی و یونیسف در سال‌های اخیر توزیع شده است.

زهرا ابراهیمی گفت: کوله مهربانی با هدف حمایت تحصیلی از دانش آموزان مناطق کم برخوردار اجرا شد تا رفتن به مدرسه و ادامه تحصیل رویای هیچ کودکی نباشد.

وی بیان کرد: همچنین ۲۰۰ جشنواره ورزشی و فرهنگی با رویکرد نشاط اجتماعی وِیژه دختران و پسران استان سیستان و بلوچستان نیز برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تشکیل نخستین کارگروه پیگیری حقوق کودک در شهرستان‌های دارای تنش آبی و اهدای ۷۰ تانکر و چهار آب شیرین کن با استفاده از ظرفیت خیران از دیگر اقدامات دفتر بانوان و خانواده استانداری در سال‌های اخیر بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین از دیگر اقدامات در حوزه اجتماعی، فرهنگی، حقوقی و بهداشتی حوزه زنان و خانواده سیستان و بلوچستان می‌توان به تشکیل کمیته حقوقی شهرستان‌ها برای نخستین بار، احیاء دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان بعد از ۱۴ سال در ۶ شهرستان استان، تشکیل نخستین کمیته بانوان خیر در موسسه کشوری همدل آینده گر نگر استان و پیشنهاد و پیگیری جذب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی از صندوق جمعیت ملل متحد در تهران با رایزنی دفتر امور بین المللی وزارت کشور در آستانه اپیدمی کرونا و واریز کمک معیشتی بحساب چهار هزار و ۷۰۰ زن سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار