معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ گروه جهادی، تشکل و خیریه با همکاری سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان کار شاداب‌سازی و بهسازی مدارس استان را برعهده دارند.

 سردار فقیری بیان کرد: کار رنگ‌آمیزی، شاداب‌سازی و شعارنویسی بیش از ۵۵۰ مدرسه با همراهی آموزش‌وپرورش، سپاه، گروه‌های جهادی، بنیاد برکت، و بسیج سازندگی در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.
 
 فقیری افزود: در تابستان امسال گروه‌های جهادی پای‌کار بودند تا مدرسه‌ای شاداب و زیبا در آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان هدیه کنند.
 
 معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان تصریح: گروه‌های مهاجر از سایر استان‌های کشور نیز در ایام مختلف باتوجه‌به مشکلات سیستان و بلوچستان برای انجام فعالیت‌های جهادی به این استان هجرت می‌کنند.
 
 وی افزود: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده سند اعتلای ۱۰ساله بسیج به‌عنوان سند اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی فرماندهی کل قوا به ستاد کل نیرو‌های مسلح ابلاغ شده است.
 
 فقیری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های سند اعتلای ۱۰ساله بسیج بحث محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال توسط بسیج سازندگی است.
 
 وی بیان کرد: بسیج سازندگی با دولت برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال‌های خرد در سیستان و بلوچستان همکاری و هم‌افزایی بسیار خوبی دارد و ابزار بسیج سازندگی برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال گروه‌های جهادی هستند.
 
 معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان گفت: سپاه استان قرارگاه پیشرفت و آبادانی دارد که جدای از گروه‌های جهادی در زمینه رفع محرومیت در منطقه مشغول به فعالیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار