مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان گفت: کمیته اقتصاد فرهنگ یکی از کمیته‌های مهمی است که ذیل شورای فرهنگی عمومی استان فعالیت می‌کند.

محمدهادی طهرانی مقدم روز چهارشنبه در دومین جلسه داخلی کمیته اقتصاد فرهنگ که با حضور اعضا به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: این کمیته ذیل شورای فرهنگی عمومی استان فعالیت داشته و جزو یکی از مهمترین کمیته‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: پس از جمع بندی انجام شده در جلسه نخست، اعضای کمیته به این نتیجه رسیدند که تدوین سند جامع مردمی سازی با نگاه اقتصاد فرهنگ اولین و مهمترین مولفه باشد و همه فعالیت‌ها در ۶ ماهه نخست حول این محور باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان وبلوچستان ادامه داد: در همین رابطه موارد مورد نظر به دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته اعلام و مقرر شد تا هر دستگاه بسته به ماموریت‌های ذاتی خود نقش ویژه‌ای در این خصوص تدوین و به منظور جمع بندی در جلسه آتی کمیته ارائه کند.

وی اظهار کرد: خروجی و ماحصل این کمیته برای تصویب در شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان مطرح خواهد شد و گزارش عملکرد هر دستگاه نیز به سمع و نظر اعضای شورای می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار