رژیم صهیونیستی شهر مروحین در جنوب لبنان را بمباران کرد.

بنیامین نتانیاهو که اکنون سکاندار طولانی‌ترین دوران نخست وزیری در سرزمین‌های اشغالی است اکنون بدترین دوران تصدی گری خود را در این پست سپری می‌کند. حمله هفتم اکتبر حماس در حقیقت مهری بود بر پایان دوران سیاسی وی و نتانیاهو به خوبی می‌داند با اتمام جنگ چاره‌ای جز کناره گیری از قدرت نخواهد داشت. از این رو، کابینه افراطی وی در حال به آتش کشیدن منطقه برای طولانی‌تر کردن دوران زمامداری خود است. 

به نقل از خبرگزاری الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه توحش خود در شهر مروحین در جنوب لبنان را بمباران کرد. 

این حمله پس از آن صورت می‌گیرد که حزب الله لبنان از هدف قرار دادن یک پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در راهب با موشک‌های هدایت شونده خبر داد. 

طی هفته جاری مقامات صهیونیست وعده داده اند در صورتی که راهکار دیپلماتیک برای پایان بخشیدن به منازعه با حزب الله کارساز نشود، جنگ با این جنبش در لبنان را تشدید کنند. تحلیلگران این سخنان را در راستای تهدید و ایجاد رعب و وحشت در لبنان به منظور تشدید فشار‌ها به حزب الله برای پایان بخشیدن به حمله به شمال سرزمین‌های اشغالی تعبیر کرده اند. 

از زمان آغاز تبادل آتش میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، ۵۴۳ لبنانی در حملات تل آویو به جنوب لبنان جان خود را از دست داده اند. حملات حزب الله نیز دستکم ۲۱ صهیونیست را به هلاکت رسانده است. 

اکنون بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین صهیونیست از ترس حملات حزب الله از مناطق مجاور مرز لبنان تخلیه شده اند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار