در پی سوء قصد احتمالی به دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا دختر و پسران او در پیام‌های جداگانه این حمله را محکوم کردند.

ایوانکا ترامپ، دختر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در پی سوء قصد به پدرش، سکوت خود را شکست. 

دختر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا پس از تیراندازی در گردهمایی ۱۳ ژوئیه در پنسیوانیا در حساب کاربری ایکس خود نوشت: از عشق و دعای شما برای پدرم و سایر قربانیان خشونت بی‌معنای امروز در باتلر، پنسیلوانیا از شما متشکرم.

ایوانکا افزود: من از سرویس مخفی و سایر افسران مجری قانون برای اقدامات سریع و قاطع امروزشان سپاسگزارم. من همچنان برای کشورمان دعا می‌کنم. پدر، امروز و همیشه دوستت دارم.

دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ، پسران بزرگتر رئیس جمهور سابق آمریکا، نیز پیام‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. دان جونیور در کنار عکسی از پدرش با گوش خون آلود و مشتی در هوا پس از تیراندازی، نوشت: «او هرگز از مبارزه برای نجات آمریکا دست نخواهد کشید». اریک همان تصویر را در ایکس منتشر کرد و نوشت: «این جنگنده‌ای است که آمریکا نیاز دارد!»

چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده در سایت Truth Social نوشته است که با گلوله‌ای مورد اصابت قرار گرفته است که قسمت بالای گوش راست او را سوراخ کرده است. 

ترامپ نوشت: فوراً متوجه شدم که مشکلی وجود دارد که صدای وز وز، شلیک را شنیدم و فوراً احساس کردم که گلوله پوست را می‌شکافد. خونریزی زیادی رخ داد، و پس از آن متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است.

ترامپ روز شنبه گردهمایی خود در پنسیلوانیا را به دلیل تیراندازی قطع کرد. این فیلم نشان می‌دهد که این سیاستمدار توسط محافظان امنیتی هدایت می‌شود، در حالی که گوشش خون آلود بود. ترامپ بعداً گفت که از ناحیه گوش مجروح شده و خون زیادی از دست داده است.

سرویس مخفی ایالات متحده گفت که مظنون را که حدود ۹ مرتبه به سمت صحنه شلیک کرد، گرفته است. در این تیراندازی یکی از حامیان ترامپ کشته شد و دو تن دیگر به شدت مجروح شدند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۱:۱۰ ۲۴ تير ۱۴۰۳
ترامپ دارد فیلم بازی کند میخواهد خودش را مظلوم نمائی بزندچون تیرانداز همه جای صحن مشخص بود وتیرانداز دونفر بوده این همان فیلمهای گشتی گچ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۴ تير ۱۴۰۳
خبرخوبی بوده من که تاخوندم خوشحال شدم یاد شهادت سردارسلیمانی عزیزو ظلمایی که درحق مردم‌ ایران و کشورهای دیگه کردی افتادم انشالله تکراربشه چه مردشجاعی دمت گرم
آخرین اخبار