سخنگوی کرملین گفت: تیم امنیتی پوتین بدون توجه به آنچه در آمریکا برای ترامپ رخ داد همواره تقویت شده است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز دوشنبه به خبرنگاران گفت، پس از حادثه‌ای که برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا رخ داد، امنیت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تقویت شده است. این تصمیم بدون توجه به اتفاقاتی که در جهان غرب رخ می‌دهد همواره گرفته می‌شد.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره سطح امنیت پوتین گفت: «با در نظر گرفتن چنین تشدید بین المللی باید بگویم امنیت رئیس دولت در سطح مناسب تضمین می‌شود، البته.» 

پیش از این، کایریلو بودانوف، رئیس اداره اصلی اطلاعات اوکراین در مصاحبه با مجله اوکراینی NV ادعا کرد که تلاش‌هایی برای ترور پوتین وجود داشته است، اما همانطور که می‌بینید، آنها تاکنون ناموفق بوده اند. 

سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره تماس پوتین با ترامپ تاکید کرد که پوتین در حال حاضر برنامه‌ای برای تماس با ترامپ ندارد.

پیشتر رسانه‌ها مدعی شده بودند اوربان که در مدت کوتاهی ابتدا با پوتین در روسیه دیدار کرده و سپس مهمان ترامپ در ویلای شخصی او در فلوریدا بود، درصدد برقراری ارتباط میان دو طرف بوده است. ترامپ پس از دیدار خواستار یافتن راه حلی سریع برای دستیابی به صلح در اوکراین شد که تا حدودی با آرزو‌های مجارستان همخوانی دارد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار