سازمان دریانوردی انگلیس خبر داد که یک کشتی در آب‌های منطقه‌ای غرب یمن، هدف یک شناور هدایت‌پذیر از راه دور قرار گرفته است.

سازمان دریانوردی انگلیس بعد از ظهر امروز دوشنبه خبر داد که یک کشتی در فاصله ۹۷ مایل دریایی واقع در شمال غرب الحدیده (غرب یمن) هدف قرار گرفته است.

این در حالی است که عصر دیروز (یکشنبه) هواپیما‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس، فرودگاه بین المللی شهر ساحلی الحدیده در جنوب این شهر و منطقه «البحیسی» از توابع شهرستان «اللحیه» در استان الحدیده را هدف حمله قرار دادند.

آمریکا و انگلیس از بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را با هدف متوقف کردن عملیات‌های نیرو‌های مسلح یمن علیه منافع رژیم صهیونیستی آغاز کردند. اما صنعاء اعلام کرد که تا توقف تجاوز اسرائیل به نوار غزه، همچنان کشتی‌های اسرائیلی یا عازم اراضی اشغالی فلسطین و مرتبط با تل‌آویو را هدف قرار می‌دهد.

سازمان دریانوردی انگلیس همچنین خبر داد که این حمله با یک شهپاد انجام شده و این خدمه این کشتی هدف قرار گرفته شده در حال حاضر، در صحت و سلامت هستند.

ساعتی پیش نیز یک کشتی دیگر در جنوب غرب الحدیده هدف قرار گرفته بود. این کشتی توسط سه شناور هدایت‌پذیر از راه دور (شهپاد) قرار گرفت و یک موشک نیز در اطراف این کشتی منفجر شد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار