حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به شکسته شدن دیوار صوتی در جنوب لبنان با پرواز جنگنده‌های دشمن صهیونیستی اعلام کرد که یکی از نقاط استقرار نیروهای دشمن و تجهیزات جاسوسی آن را با موشک‌های خود هدف قرار داد.

حزب الله لبنان امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش نقطه استقرار سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف پایگاه برانیت را با موشک مورد اصابت دقیق قرار دادند.

همچنین این حزب اعلام کرد که رزمندگانش در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلیر و شریف آن، صبح امروز تجهیزات جاسوسی دشمن در پایگاه «الراهب» را با موشک‌های هدایت شونده به شکل دقیق هدف قرار داده و آنها را منهدم کردند.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز امروز گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بار‌ها بر فراز شهر‌ها و روستا‌های منطقه صور، ۲ منطقه صیدا و الزهرانی در جنوب لبنان پرواز کرده و دیوار صوتی را شکستند.

همچنین این خبرگزاری اعلام کرد که جنگنده‌های دشمن بر فراز ۲ منطقه النبطیه و اقلیم تفاح در جنوب لبنان در ارتفاع پایین پرواز کرده و دیوار صوتی را شکستند.تا این لحظه ارتش رژیم صهیونیستی گزارشی در این خصوص منتشر نکرده است.

حزب‌الله توقف حملات دشمن صهیونیستی به غزه را شرط توقف عملیات‌های خود اعلام کرده است.

بر اساس جدیدترین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته به ۳۸ هزار و ۶۶۴ شهید و ۸۹ هزار و ۹۷ مجروح رسیده است.

رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای توقف این جنگ و دستورالعمل‌های دیوان بین المللی دادگستری برای توقف یورش به رفح واقع در جنوب نوار غزه و نیز اتخاذ تدابیر فوری برای جلوگیری از نسل کشی و در پیش گرفتن اقداماتی برای بهبود وضعیت انسانی بسیار وخیم غزه، به حملات وحشیانه خود ادامه می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار