آلمان: کشتار غیرنظامیان در حمله به رفح غم انگیز است

صدراعظم آلمان کشتار غیرنظامیان طی عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را غم انگیز خواند.

آلمان پس از آمریکا دومین تامین کننده تسلیحات رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود به طوری که موتور اقتصاد اروپا اکنون ۳۰ درصد از تسلیحات این رژیم برای نسل کشی فلسطینیان را تامین می‌کند. با این حال، مقامات این کشور بدون محکومیت کشتار غیرنظامیان، به صورت گاه و بی گاه از شرایط انسانی در غزه ابراز نگرانی می‌کنند. 

به گزارش الجزیره، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان حمله رژیم صهیونیستی به چادر آوارگان فلسطینی در رفح با بمب‌های ۲ هزار پوندی را غم انگیز خواند. 

شولتس در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: انجام تحقیقات پیرامون این حمله لازم و ضروری است. کشتار غیرنظامیان طی این حمله واقعا غم انگیز است. 

در ادامه این پیام آمده است: ما به طور مداوم بر ضد عملیات تهاجمی در رفح سخن گفته ایم. جمعیت غیرنظامیان در این منطقه نمی‌تواند به طور مناسب مورد محافظت قرار بگیرد. 

مقامات آلمانی درحالی کشتار غیرنظامیان از سوی ارتش اسراییل را غم انگیز می‌خوانند که اولاف شولتس و دیگر مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر خارجه پس از حمله هفتم اکتبر با سفر به سرزمین‌های اشغالی از عملیات تل آویو در کشتار غیرنظامیان فلسطینی حمایت کردند. 

الجزیره در ادامه این خبر آورده است: دولت آلمان در سال ۲۰۲۳ و به دلیل جنگ غزه با ارسال بسته کمک تسلیحاتی به اسراییل به ارزش تقریبی ۳۵۵ میلیون دلار موافقت کرد. موافقت با این بسته بدان معنا بود که میزان صادرات تسلیحات آلمان به رژیم صهیونیستی شاهد رشد ده برابر نسبت به سال قبلی خود بود. 

ایالات متحده و آلمان ۹۹ درصد از تسلیحات مورد استفاده رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان در غزه را تامین می‌کنند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
انقدر اش شور شده که
کشورهایی که این غده سرطانی را بوجود و تا
خرخره مجهز به بم .اسلحه و تحهیزات جنگی کرده بودند
تا بحال توی کما بودی .ندیدی در عرض 8 ماه
واقعا منافق هستند و بس
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۳:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
المان کشوری که در هولوکاست برای انکه شر صهیونیست را از سر اروپا کم کند ۶ میلیون یهودی را زنده زنده در کورهای ادم سوزیش سوزان تا امروزه شاهد چنین تراژدی تلخی در خاورمیانه باشیم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
بیشتر از هفت ماهه داره می کشه حالا یادت اومد زحمت کشیدی حالا هنوزم زوده
آخرین اخبار