ترامپ گفته است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده، دانشجویان حامی فلسطین را از این کشور اخراج خواهد کرد.

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی به نقل از گروهی از حامیان مالی رئیس جمهور سابق آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود، نوشت: ترامپ گفته است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده، دانشجویان حامی فلسطین را از این کشور اخراج خواهد کرد.

در گزارش واشنگتن پست آمده است: ترامپ در جریان میزگردی در ۱۴ ماه می (۲۵ اردیبهشت) با گروهی از حامیان مالی خود، در پاسخ به شکایت طرح شده از سوی یکی از آنها که گفته بود این امکان وجود دارد که دانشجویان و اساتید معترض حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا در آینده در این کشور صاحب مناصب قدرت شوند، اعلام کرده است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، این دانشجویان را از ایالات متحده اخراج خواهد کرد.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه سخنان خود در آن میزگرد با بیان اینکه دانشجویان خارجی زیادی در آمریکا حضور دارند، افزوده است که آنها به محض شنیدن این حرف من، در حمایت خود از فلسطین تجدید نظر کرده و درست رفتار خواهند کرد.

این گزارش می‌افزاید: ترامپ در ادامه این میزگرد همچنین با بیان اینکه ۹۸ درصد از دوستان یهودی من در این میزگرد حضور دارند، قول داده است که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا، قاطعانه از (رژیم) اسرائیل حمایت کند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، ترامپ با تاکید بر اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی جنگ موجهی علیه تروریسم است، گفته است که در صورت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر، به عنوان رئیس جمهور آمریکا در پشت سر این رژیم خواهد ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
تنها مردی که واقعا به فکر مردمش و اقتدار امریکاست کاری به خوب و بدش ندارم چجور آدمی هست یا نه ولی واسه سرمایه مردم تو بازار سرمایه امریکا ارزش قاعل میشه نه مثل ایران که پول مردم رو چاپیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
حمایت دانشگاه های ایران از دانشجویان آمریکا و یا کشور هایی که این دانشجویان را میخواهند اخراج کنند متاسفانه خالی است با توجه به اینکه ما ظرفیت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
بعضی دانشجوهای ایرانی در توطئه زن زندگی ازادی چه کارهایی میکردن و الفاظ رکیکی میدادن و کارهای عجیب غریب
بخاطر سلف مختلط میخواستن انقلاب کنند و چه بساطی راه انداختن
دانشجوهای امریکایی رو نگاه ب چیزایی اهمیت میدن
یه جای کار درست نیست برعکس شده قضیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
خدایا قربونت برم‌هدفت ازخلقت این موجودزشت وبایدن ونتانیاهوی نجس وحشی چی بوده .انشالله هرسه تاتایی توامسال کشته بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
چهار کشو غربی (آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان) اگر پشتیبانی نمیکردند اسرائیلی وجود نداشت یعنی حماس با چهارکشور قوی درحال جنگ است وآنها را شکست داده وبروح والده سیاسیون این چهار کشور شکست خورده ............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
راست میگه دیگه شکم سیرا نشستن بهترین نقطه دنیا دارن زر مفت میزنن اگه جرات دارن برن فلسطین بجنگن
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۰۷:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
لین حرامزاده مو قرمز برای اینکه حمایت یهودی ها و صهیونیست های آمریکا و رژیم بی شرف اسرائیل رو جذب کنه این گوه رو خورده ولی به یاری خدا علاوه بر نابودی اسرائیل نابودی آمریکا را هم قبل از 20سال آینده خواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
۲٠ سال خیلی زیاد گفتی
من که امیدوارم تا ۵ سال آینده اینا نابود بشن
آخرین اخبار