نماینده آمریکا خطاب به بایدن: بهای حمایت از نتانیاهو را می‌پردازید

نماینده آمریکایی در جمع طرفداران فلسطین تاکید کرد حامیان فلسطین در انتخابات پیش رو جواب حمایت بایدن از جنایات رژیم صهیونیستی را خواهند داد.

رشیده طلیب، نماینده فلسطینی الاصل آمریکا به جو بایدن، رئیس جمهور این کشور و قانونگذاران کنگره هشدار داد که بهای حمایت بی قید و شرط خود از رژیم صهیونیستی را در انتخابات آتی پرداخت خواهند کرد.

براساس گزارش سما الاخباریه، طلیب در سخنرانی خود در کنفرانس مردمی فلسطین در دیترویت، از خشم بایدن و قانونگذاران از تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی بیشتر از خشم آنها از صحنه‌های مرگ و ویرانی که از غزه می‌آید، انتقاد کرد.

او گفت: این شرم آور است که دولت بایدن و همکاران من در کنگره همچنان به بدنام کردن دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه‌ها ادامه می‌دهند، آن هم به دلیل اعتراض آنها برای نجات جان ها، صرف نظر از مذهب و نژادشان. این یک اقدام بزدلانه است. ما این اقدامات را در نوامبر (زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) فراموش نخواهیم کرد.

طلیب ابراز امیدواری کردن بایدن به وضوح صدای آن‌ها را بشنود چرا که آن‌ها بایدن و دولتش را مسئول جنایات علیه بشریت می‌دانند. او سخنان خود را با شعار‌های «فلسطین آزاد» به پایان رساند.

پیش از این نیز این نماینده کنگره آمریکا در سالروز نکبت فلسطینی یا همان تاسیس رژیم صهیونیستی گفت: نکبت هرگز پایان نیافت. امروز ما شاهد هستیم که دولت آپارتاید اسرائیل در غزه نسل‌کشی می‌کند. بیش از ۱.۷ میلیون فلسطینی از خانه‌های خود آواره شده‌اند، بیش از ۳۵۰۰۰ نفر کشته شده‌اند و کودکان از گرسنگی می‌میرند و کل جمعیت غزه در آستانه قحطی قرار دارد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار