مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در راستای سفر ایمن زائران اربعین حسینی عملیات خط کشی ۶۵۴ کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت ۱۵۴ کیلومتر از راه‌های این استان انجام شد.

ایوب کرد گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی ورود زائرن اربعین حسینی از کشور پاکستان است و پایانه‌های مرزی میرجاوه در شمال و ریمدان در جنوب آماده پذیرایی از زوار است.

وی ادامه داد: علاوه بر خط کشی و روکش آسفالت راه‌ها نصب بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ عدد تابلو‌های اخطاری انتظامی و ۷۰ عدد تابلو اطلاعاتی به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه سفر‌های اربعین حسینی ۱۵۸ نفر نیروی راهدار و تعداد ۷۰دستگاه ماشین آلات راهداری در مسیر‌های ارتباطی در حال آماده سازی راه‌های استان جهت تردد زائران اربعین حسینی هستند.

وی تصریح کرد: هر ساله در ایام اربعین حسینی، جاده‌های سیستان و بلوچستان پذیرای خیل عظیم زائر و دلداده حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از کشور پاکستان است و این اقدامات در راستای استقبال مطلوب‌تر از زائران اربعین حسینی انجام شده و در تلاش هستیم تا تردد ایمنی برای زوار حرم حسینی را بیش از سال‌های قبل فراهم آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار