معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره برداری از بازار گل آسمان در منطقه ۲۲ با ۱۰۰ غرفه ظرف دو ماه آینده خبر داد.

فردین رحمان نژاد در تشریح روند احداث بازار گل آسمان در منطقه ۲۲ گفت: کاهش سفر‌های درون شهری برای شهروندان تهرانی به ویژه ساکنان منطقه ۲۲ از اهداف راه‌اندازی بازار و بازارچه‌های محلی در سطح این منطقه است که در همین راستا احداث بازار گل آسمان با بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه بر تسهیل دسترسی شهروندان، سامان بخشی به دستفروشان گل و گیاه که به صورت سیار فعالیت می‌کنند، حذف واسطه‌ها و کمک به کنترل قیمت محصولات گل و گیاه از اهداف دیگر برای راه‌اندازی بازار گل آسمان است. این بازار گل با مشارکت بخش خصوصی به این شکل که زمین و سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی است و به واسطه مجوز و حق نظارت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مراودات مالی با شهرداری تهران، صورت گرفته است.

رحمان نژاد ادامه داد: علاوه بر بازار گل شهید ستاری که پیشتر به بهره برداری رسیده بود در این دوره مدیریت شهری بازار گل شادمان با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید؛ لذا بازار گل آسمان سومین بازار گلی است که از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل به بهره برداری می‌رسد.

معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره برداری بازار گل آسمان ظرف ۲ ماه آینده در شهرک شهید باقری منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: این بازار به مساحت ۸ هزار متر مربع و سازه‌های سبک و موقت ولی ایمن در دست ساخت است که در آن مباحث رفاهی و پارکینگ به تعداد کافی در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای بافت پیرامونی بازار ایجاد نشود. پس از تکمیل بازار گل، در غرفه‌های مورد نظر گل‌های آپارتمانی، گل‌های شاخه‌ای و محصولات مرتبط گل و گیاه به شهروندان عرضه خواهد شد. در این بازار حدود ۱۰۰ غرفه احداث خواهد شد.

وی تأکید کرد: به این ترتیب بازار گل آسمان واقع در منطقه ۲۲ و در شهرک شهید باقری به زودی خدمات مورد نیاز را با سهولت بیشتر و قیمت مناسبت به شهروندان این منطقه ارائه خواهد کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها: بازار گل ، گل و گیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار