فرمانده هنگ مرزی سراوان در دیداری صمیمی با تنی چند از ریش سفیدان منطقه مرزی جالق،  به تشریح اقدامات مرزبانی و وضعیت مرز‌های جنوب استان پرداخت.

به منظور افزایش سطح آگاهی و جلب مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مرزنشین در برقراری امنیت مرز‌های جنوب استان، فرمانده هنگ مرزی سراوان سرهنگ" حسینعلی فراهی " با تنی چند از ریش سفیدان روستا‌های توابع منطقه مرزی جالق،  دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ "حسینعلی فراهی " ضمن تبیین وظایف و اقدامات مرزبانی در مرز‌های پهناور استان به تاثیر مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور پرداخت و خاطر نشان کرد: همکاری و همدلی بین مرزنشینان و مرزبانان، از عوامل موثر در شکوفایی اقتصادی و برقراری امنیت پایدار مرز‌های استان است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مرزنشینان مایه افتخار ما هستند و وظیفه ما در قبال مرزنشینان، آگاه سازی آنان نسبت به جرائم موجود در مرز‌ها بوده و آنچه مسلم است استقرار نظم و تأمین امنیت عمومی و بالا بردن ضریب احساس امنیت مرزنشینان با مشارکت خود آنان و با برنامه ریزی و اقدامات اندیشمندانه مبتنی بر قانون و تضمین حقوق مرزنشینان امکان پذیر خواهد بود.

در این دیدار مرزنشینان نیز ضمن ابراز رضایت از امنیت حاکم در منطقه و تشکر از مرزداران جهت تلاش شبانه روزی برای آسایش مرزنشینان، آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر با نیرو‌های مرزبانی اعلام داشتند.

 

برچسب ها: مرزبانی ، هنگ مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار