رئیس هیات جودو و دفاع شخصی سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با پایان رقابت‌های آقایان رقابت جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور، نفرات برتر معرفی شدند.

مجید پیراسته  بیان کرد: در پایان رقابت‌های آقایان رقابت جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶کشور که با حضور ۶ استان و ۱۲۰ ورزش کار جودو در زاهدان برگزار شد، نفرات اول تا سوم هشت وزن شرکت کننده در بخش نوجوانان و هفت وزن شرکت کننده در بخش جوانان معرفی شدند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان وزن منفی ۵۰ کیلوگرم به ترتیب آقایان «محمدرضا محمدی» از اصفهان رتبه اول، «سعید باغچه رانی» از سیستان و بلوچستان نفر دوم و به صورت مشترک «محمدحسین رضایی» و «یوسف رمضانی» از استان خراسان جنوبی رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس هیات جودو و دفاع شخصی سیستان وبلوچستان ادامه داد: در وزن منفی۵۵ کیلوگرم به ترتیب «علی ابراهیمی» از سیستان و بلوچستان، «یاسین پرهیزکار» از خراسان جنوبی و همزمان «محمد امین فرقانی» از یزد و «کوروش خواجه محمدی» از خراسان جنوبی مقام‌های اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

وی گفت: در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم «حسین جعفری» از سیستان و بلوچستان رتبه اول، «آریا نادری» از اصفهان رتبه دوم و به طور مشترک «امیر روحانی» از خراسان جنوبی و «امیر محمد بورقی» از یزد رتبه سوم را بدست آورند.

پیراسته اظهار کرد: در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم «سبحان حکیمی» از خراسان جنوبی رتبه اول، «ابوالفضل پرنده» از کرمان رتبه دوم و به طور مشترک «ادریس برات زاده» از سیستان وبلوچستان و «شادمهر خیراندیش» از یزد رتبه سوم این بخش را کسب کردند.

وی بیان کرد: ابراهیم برات زاده از سیستان وبلوچستان رتبه اول، «نیما نوایی» از اصفهان رتبه دوم و به طور مشترک «حمزه کاظمیان» از یزد و «مبین کریم زاده» از چهار محال و بختیاری رتبه سوم وزن منفی ۷۳ کیلوگرم را به دست آوردند.

رئیس هیات جودو و دفاع شخصی سیستان وبلوچستان افزود: در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم نیز «ابوالفضل بهارلویی» از اصفهان رتبه اول، «داریوش خواجه محمدی» از خراسان جنوبی رتبه دوم و به طور مشترک «ابوالفضل کریمی» از یزد و «سبحان نادری» از اصفهان نیز رتبه سوم این بخش را بدست آورند.

وی بیان کرد: همچنین «کاوه قهرمانی راد» از سیستان وبلوچستان، «سید محمد علی موسوی» از یزد و «حسام شهیدی» از خراسان جنوبی رتبه سوم وزن منفی ۹۰ کیلوگرم را کسب کردند.

به گفته پیراسته؛ در ادامه این رقابت «اشکان اسحاقی» از خراسان جنوبی و «آرمین آهن فروش» از اصفهان و «علیرضا صالحی بافقی» از یزد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

وی به معرفی نفرات برتر بخش جوانان اشاره کرد و گفت: در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم براساس نظر داوران «امیر محمد حسن نژاد» از خراسان جنوبی رتبه اول، «حسین نوروزی» از اصفهان رتبه دوم و همزمان «قربان برات زاده» از سیستان و بلوچستان و «امین بیروئی نژاد» از کرمان رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس هیات جودو و دفاع شخصی سیستان وبلوچستان ادامه داد: به ترتیب «علی تقی زاده» از کرمان، «علی گلی» از کرمان و همزمان «علیرضا مهنانی» از سیستان وبلوچستان و «محمد مهدی یگانه» از خراسان جنوبی رتبه های اول تا سوم وزن منفی ۶۶ کیلوگرم را به دست آوردند.

وی اظهار کرد: در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم نیز «بهراد براتی فر» از اصفهان رتبه اول، «هومن زمانی بختیار وند» از اصفهان رتبه دوم و همزمان « سجاد عاملی» از سیستان وبلوچستان و « ابوالفضل خواجویی» از کرمان رتبه سوم این بخش از رقابت را به خود اختصاص دادند.

پیراسته افزود: در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم هم «مهرشاد اخلاقی» از خراسان جنوبی نفر اول،« امیر حسین نقی پور» از خراسان جنوبی نفر دوم و همزمان « حسین فلاح» از یزد و «ابوالفضل عفتی» از سیستان وبلوچستان نفرات سوم این بخش شدند.

وی بیان کرد: ابوالفضل صداقتی از کرمان رتبه اول، «امیر محمد داوودی» از اصفهان رتبه دوم و به طور مشترک «محمد صادقی» از سیستان و بلوچستان و «علیرضا سلیمانی» از خراسان جنوبی نفرات سوم وزن منفی ۹۰ کیلوگرم رده جوانان این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیات جودو و دفاع شخصی سیستان وبلوچستان ادامه داد: در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم نیز «امیر پویا نوحی» از کرمان، «امیر حسین شهیدی» از خراسان جنوبی و «سعید غلام نجف» از خراسان جنوبی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز «امید خادم حسین» از اصفهان رتبه اول، «مرتضی مشهدی» از خراسان جنوبی رتبه دوم و «عرشیا بوذر جمهری» از کرمان رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار