مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ما همه در رسانه این سرزمین یک تیم حرفه‌ای هستیم و این را ثابت کرده ایم و باید با تلاش و کوشش به سراغ کار‌های نشدنی برویم.

علیرضا کیخا در نشست شورای مدیران مرکز گفت: ما یک فرد نیستیم بلکه یک تیم حرفه‌ای هستیم که مهم‌ترین ویژگی اش همدلی و همزبانی است.
مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید در تمام موارد منطبق بر سند تحول رسانه ملی پیش برویم، ادامه داد: خداوند را شاکریم به نسبت بقیه مراکز استان‌ها بسیار پیشرفت و رشد کرده‌ایم و این زحمات شما همکاران پرتلاش در همه‌ی واحد‌های این سازمان بوده است، اما آنطور که باید و شاید به آن مرحله از رشد و پیشرفت نرسیده ایم و باید با کار بسیار و تلاش جهادی به آن نقطه‌ای که اهداف همه‌ی ما است برسیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست جناب آقای سید ساجد رضا جعفری به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت، جناب آقای امید خسروی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فضای مجازی، جناب آقای حسن آذرسا به عنوان مسئول تولیدات آثار کوتاه (تاک) و جناب آقای سعید خسروی به عنوان مسئول شورای رصد و تحلیل راهبردی در صداوسیمای سیستان و بلوچستان منصوب شدند.

امتیاز شما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار