فرمانده کل انتظامی کشور، کار انتظامی را منحصر به فرد و سخت دانست و گفت: تا در انتظامی قرار نگیرید متوجه سختی آن نمی‌شوید.

سردار  احمدرضا رادان در دیدار با آیت الله "مصطفی محامی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زاهدان با گرامیداشت یاد شهدای خدمت عنوان داشت: شهید رئیسی نزد مرد عزیز شد و مزد خدمت‌های خالصانه اش را گرفت.

 وی صبر را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید عنوان کرد و گفت: در جلسات متعددی که محضرشان بودیم نشد که سرسوزنی از کوره در برود و همواره به آرامی رفتار می‌کرد.

 فرمانده کل انتظامی ادامه داد: رئیس جمهور شهید در جمع بندی مطالب اگر متوجه می‌شدند که نظر حضرت آقا غیر از آن بود در همان لحظه حتی با وجود تغییر ریل، نظر ایشان را در پیش می‌گرفتند. رفتن چنین دولتی بسیار سخت بود و همگان هم همین احساس را داشتند و چنان تشییع عظیمی برگزار شد.

 وی با اشاره به انتخابات اخیر بیان داشت: ان شاءالله دولت جدید نیز موفق باشند و در خدمت به مردم گام‌های موثری بردارند.

 سردار رادان در ادامه، کار انتظامی را منحصر به فرد و سخت دانست و گفت: تا در انتظامی قرار نگیرید متوجه سختی آن نمی‌شوید؛ چندی پیش که محضر مقام معظم رهبری بودیم ایشان هم تایید کردند که کار انتظامی خیلی سخت است. 

سال گذشته با ۹۳ شهید در راه تامین امنیت سپری شد

 وی با بیان این که دعای حضرت امام شامل حال انتظامی شده و درب شهادت در انتظامی باز است، عنوان داشت: سال گذشته با ۹۳ شهید در راه تامین امنیت سپری شد. 

 فرمانده کل انتظامی با اشاره به زحمات و تلاش سردار "جلیلیان" گفت: عملیات‌ها و حوادث پی در پی، تجربه‌ای ۲۰ ساله را در دو سال برای وی به ارمغان داشت و ان شاءالله از این کوه تجربه گرانبها بتوانیم بهره لازم را ببریم. 

 سردار رادان در پایان بیاناتش گفت: لازم است از حمایت‌ها و زحمات شما تشکر کنم و درخواست داریم که همین حمایت‌ها ادامه پیدا کند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار