مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان  از اجرای طرح هادی روستایی در بیش از ۳۰ روستای چابهار و دشتیاری به همت بنیاد مسکن استان با اعتبار ۲۴میلیاردتومان خبر داد.

بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: در شهرستان چابهار از محل اعتبارات ملی و استانی سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲ روستا اجرای طرح هادی می‌شود و ۸ روستا نیز از محل اعتبارات مشارکت با دهیاری‌ها اجرای صورت میگیرد که جمعا با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان اجرای طرح هادی می‌شوند

مصطفی بیک مداح افزود: در شهرستان دشتیاری از محل اعتبارات ملی و استانی اجرای طرح هادی روستایی تعداد ۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان انجام شده است و ۴ روستا با اعتبار ۴ میلیارد تومان با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرای طرح هادی است.

وی افزود: در موضوع خسارات سیل سال گذشته در ۱۰ روستا‌ی چابهار و دشتیاری طرح هادی از محل اعتبارات ملی و استانی در حال اجراست.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: شاخص استانی اجرای طرح هادی روستایی ۲۳ درصد است و این عدد در چابهار و دشتیاری به ترتیب ۲۲ و ۳۰ درصد و در رنج میانگین استانی قرار دارد.

بیک مداح گفت: شاخص کشوری اجرای طرح هادی روستایی ۶۴ درصد است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تلاش می‌کند با جذب اعتبارات بیشتر استانی و ملی به میانگین کشوری دست یابد.

وی ادامه داد:در شاخص تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی سیستان و بلوچستان در کشور پیشتاز است و اکنون تمام تمرکز را در اجرای طرح هادی قرار داده است تا این فاصله نیز جبران شود. 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار