استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به همت مسوولان خدمات خوبی به همه مردم در سراسر استان ارائه شده و از این حیث خدمت رسانی به مردم اولویت کاری مسوولان استانی است.

محمد کرمی در حاشیه بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز هفته دولت و گرامیداشت این هفته بیان کرد: در راستای توسعه استان همه مسوولان اجرایی با همت و پشتکار پای کار هستند و شاهد تسریع در پیشرفت طرح‌های عمرانی در استان هستیم.

وی در بازدید از پروژه‌های مسکن و راه، مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دارد و افزود: طرح‌های مختلف بسیاری نیز شروع شده که با اتمام این پروژه‌ها چهره سیستان و بلوچستان تغییر خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: کار‌ها باید الهی باشد و اجر و مزد را از خداوند متعال بخواهیم اینکه دیده نشویم و یا مسوولی از خدمات‌مان تشکر نکرد، نگران نباشیم و بصورت خالصانه و برای رضای خداوند کار باید انجام شود.

وی با بیان اینکه علم و فناوری‌ها در حال پیشرفت هستند باید محتوای آموزشی همگام با دنیا تغییر و برابر با نیاز جامع تدوین و تدریس شود، گفت: آموزش و پرورش یک مجموعه عظیم راهبردی است و تمام دستگاه‌ها باید به این نهاد برای رسیدن به رسالت خودش کمک کنند.

کرمی با بیان اینکه جامعه‌ای موفق است که به دستورات اسلام عمل کند، بیان کرد: در اسلام کار، تلاش، کسب علم و تفکر عبادت است و این زیر بنای کار اقتصادی است و باید نگاه توحیدی دانش آموزان را قوی و با قرآن آشنا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار