رییس اداره بهزیستی شهرستان خاش گفت: این اداره در کمتر از یکسال اخیر تاکنون افزون بر ۳۴ میلیارد ریال برای اجرای شبکه گازرسانی ۳۸۵ نفر از مددجویان تحت حمایت خود به صورت علی‌الحساب پرداخت کرده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خاش گفت: این اداره در کمتر از یکسال اخیر تاکنون افزون بر ۳۴ میلیارد ریال جهت اجرای شبکه گازرسانی ۳۸۵ نفر از مددجویان تحت حمایت خود به صورت علی‌الحساب پرداخت کرده است.

ادریس تمندانی امروز در حاشیه دیدار با فرماندار خاش با بیان اینکه بهزیستی خاش برای هر خانوار مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت لوله‌کشی منازل و خرید انشعاب گاز در نظر گرفته است، بیان کرد: همین مبلغ نیز پس از دریافت انشعاب گاز به حساب جامعه هدف واریز خواهد شد.

فرماندار شهرستان خاش نیز با تأکید بر اجرای برنامه‌های آموزشی، مشاوره‌ای و پیشگیری در بهزیستی گفت: توانمندسازی خانواده‌ها و ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم و کاهش آسیب و کمک به بهبود شاخص‌های سلامت اجتماعی بایستی در اولویت باشد.

صاحب گل صالحی افزود: خدمات صادقانه و خالصانه و کار ارزشمند کارکنان بهزیستی و تلاش آنان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست، معلولان و اقشار آسیب‌پذیر قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر خدمات مطلوبی از سوی بهزیستی برای ایجاد اشتغال، ازدواج و ساخت مسکن جامعه هدف صورت گرفته، بنابراین تداوم این خدمات عامل مهمی برای ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم است.

صالحی تاکید کرد: ایجاد مراکز مثبت زندگی، مراکز ترک اعتیاد و در اختیار قراردادن امکانات و تجهیزات به جامعه هدف و بویژه توجه به نیاز‌های معلولین به بهبود خدمات فراگیر بهزیستی کمک می‌کند.

برچسب ها: بهزیستی ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار