مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:ساخت تعداد ۶هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه‌ها با سازمان‌های مختلف حمایتی به همت بنیاد مسکن استان منعقد شده است.

مصطفی بیک مداح گفت:در قالب تفاهم نامه‌ای که با ارگانهای مختلف حمایتی  منعقد شده است ، متقاضیان علاوه بر دریافت تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مبالغی را نیز از سوی این نهادها  بصورت بلاعوض دریافت می کنند.

وی افزود: تاکنون پرونده تعداد ۶ هزار و ۵۵۵ واحد معرفی به بانک صورت گرفته است، تعداد ۶ هزار و ۴۱۵ واحد پی کنی انجام شده است و تعداد ۵ هزار و ۷۲۸ واحد نیز سقف اجرا شده و یا خاتمه یافته است.

وی افزود: تعداد ۶ تفاهم‌نامه یک جانبه و چند جانبه بنیاد مسکن با قسمت‌های مختلف به انعقاد رسانده که مهمترین آنها تفاهم نامه با بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: جامعه هدف اکثر این تفاهم نامه‌ها مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند که این موضوع سبب شده است تا این واحد‌ها کمتر تحت تاثیر گرانی مصالح قرار گیرد و زودتر آماده اسکان شود.

بیک مداح افزود: همه تلاش‌ها در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر آن است تا تکمیل واحد‌های موضوع این تفاهم نامه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳ باشد.

وی در پایان گفت: شاخص مقاوم‌سازی در سیستان و بلوچستان به ۴۶ درصد رسیده است و همواره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تلاش دارد تا این شاخص در استان ارتقاء یابد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار