رییس‌ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش گفت: با حمایت‌های ویژه دولت، دستگاه‌های اجرایی در سالجاری موظفند یک‌هزار و ۸۰۸ شغل را در این شهرستان ایجاد و در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند.

 هوشنگ ریگی   در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری خاش  گفت: همچنین بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی امسال در خاش باید پرداخت شود.

وی اظهار کرد: در راستای مبارزه با بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز گشت مشترک فعال و از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و کشاورزی انجام و ۱۰ واحد صنفی متخلف پلمب و در راستای بند( ج ) ماده ۱۱ بخشی از درآمدهای دولت نیز به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال وصول شده است.
ایجاد اشتغال باید در زندگی مردم و جامعه قابل لمس باشد

فرماندار شهرستان خاش گفت: تمام تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی باید رفع موانع تولید و کمک به تحقق شعار سال باشد و ایجاد شغل در زندگی فردی و اجتماعی لمس شود.

صاحب گل صالحی افزود: ایجاد طرح های اشتغالزایی با بهره گیری از ظرفیت‌های کشاورزی، دامی، معادن و مرز میسر است و مدیران موظفند در کنار اعطای تسهیلات به متقاضیان به ایجاد تعاونی کمک و نیز پس از ایجاد شغل با همکاری رسانه ها گزارش کارآفرینی را ارائه دهند.

در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خاش که با حضور فرماندار، رییس شورای اسلامی شهر، شهردار و سایر اعضای کارگروه برگزار شد از تلاش‌های یکساله شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله شهردار خاش در حوزه ایجاد اشتغال تجلیل شد.

در این نشست از مدیران ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، راه و شهرسازی، شهرداری اسماعیل آباد، تامین اجتماعی، ورزش و جوانان، معاون عمرانی فرماندار و شهردار تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار