استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خدمت در سازمان بهزیستی و به اقشار ضعیف‌تر جامعه از جمله معلولان بالاترین عبادت است.

کرمی استاندار سیستان و  بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی  در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان گفت: توانمند سازی معلولان و جامعه هدف بهزیستی باید یکی از اولویت‌های این سازمان باشد، و برای رسیدن به این مهم می‌توان با تشکیل تعاونی‌های ویژه این افراد و حمایت قاطع استانداری، مجوز‌های بنگاه‌های اقتصادی پرسود، واردات، مزارع انرژی‌های تجدید پذیر خورشیدی و امثالهم را فراهم کرد.

محمد کرمی با تاکید بر لزوم رسیدگی به همه جوانب زندگی مددجویان بهزیستی اظهار داشت: روند هماهنگی‌های مربوط به پردیس توانمند سازی معلولان درمنطقه آزاد چابهار باید تسریع و همه موانع پیش رو برداشته شود.
کرمی با اولویت دار خواندن حل مسائل جامعه هدف بهزیستی در حوزه استانداری گفت: نشست‌های علمی و تخصصی با جامعه دانشگاهی، ورود جدی مجموعه خیرین به حوزه‌های اشتغال و مسکن، همکاری‌های میان بخشی سایر ارگان‌ها با بهزیستی می‌تواند راه گشای مسائل مربوط به معلولان و جامعه هدف بهزیستی باشد.
وی بیان کرد: در راستای تامین نیاز‌های مراکز نگهداری معلولان در بهزیستی، اعتبارات و زمین لازم از سوی استانداری تخصیص داده خواهد شد، بهزیستی نیز باید با مولد سازی صحیح از این فرصت استثنایی استفاده کرده و کسورات اعتباری را جبران کند. 
از سوی استاندار، اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان با دریافت هدیه تقدیر شدند.

برچسب ها: استانداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار