فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: اشتغال و معیشت به‌عنوان دو محور اصلی در جامعه هدف اداره بهزیستی اهمیت فراوانی دارد در این راستا فنی حرفه‌ای بامهارت آموزی می‌تواند زمینه اشتغال این افراد را به ارمغان بیاورد.

 مهرداد جهان‌دیده با اشاره به گرامیداشت هفته بهزیستی بیان کرد: مجموعه بهزیستی مهم‌ترین رکن نظام در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود و براین‌اساس جامعه هدف این نهاد متمایز از سایر نهادهاست.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات و خدمات شایسته‌ای برای توان‌خواهان در سطح شهرستان ارائه شده که توانسته تأثیر بسزایی در افزایش رفاه اجتماعی توان‌خواهان داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: نام‌گذاری هفته جاری به نام هفته بهزیستی نشان از اهمیت و نقش حیاتی این حوزه در اجتماع دارد.

وی ادامه داد: رمز موفقیت هر دستگاهی پشتکار و علاقه‌مندی افراد سازمان است که این مهم در سازمان بهزیستی شهرستان ایرانشهر به‌وضوح دیده می‌شود.

جهان‌دیده با تأکید بر مقوله آموزش خاطرنشان کرد: سازمان‌ها نباید از آموزش و به‌روزرسانی کارمندان خود غافل شوند چرا که استفاده از روش‌های نوین در انجام کار موجب پیشرفت مجموعه‌های مختلف خواهد شد.

وی اظهار کرد: هوشمندسازی خدمات در اداره بهزیستی می‌تواند تا حد زیادی از مراجعه حضوری افراد جلوگیری و سرعت انجام کار را افزایش دهد.

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر با اشاره به تأثیر نقش مردم در پیشرفت کار‌ها تصریح کرد: برون‌سپاری خدمات به بخش خصوصی و ایجاد تعاونی‌های مردم‌نهاد می‌تواند پیامد‌ها و آثار مثبتی در اداره شهرستان داشته باشد.

وی ادامه داد: تکریم ارباب‌رجوع و نوع برخورد با مراجعین می‌تواند لبخند رضایت توان‌خواهان را به دنبال داشته باشد.

جهان‌دیده خاطرنشان کرد: اشتغال و معیشت به‌عنوان دو محور اصلی در جامعه هدف اداره بهزیستی اهمیت فراوانی دارد در این راستا فنی حرفه‌ای بامهارت آموزی می‌تواند زمینه اشتغال این افراد را به ارمغان بیاورد.

برچسب ها: فرمانداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار