استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تامین نیاز‌های مراکز نگهداری معلولان در بهزیستی، اعتبارات و زمین لازم از سوی استانداری تخصیص داده خواهد شد و بهزیستی نیز باید با مولدسازی صحیح از این فرصت استفاده کرده و کسورات اعتباری را جبران کند.

محمد کرمی در جلسه شورای معاونان اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام هفته بهزیستی گفت: توانمندسازی معلولان و جامعه هدف بهزیستی باید یکی از اولویت‌های این سازمان باشد و برای رسیدن به این مهم می‌توان با تشکیل تعاونی‌های ویژه این افراد و حمایت قاطع استانداری، مجوز بنگاه‌های اقتصادی پرسود، واردات و مزارع انرژی‌های تجدیدپذیر خورشیدی را فراهم کرد.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به همه جوانب زندگی مددجویان بهزیستی، بیان کرد: روند هماهنگی‌های مربوط به پردیس توانمندسازی معلولان در منطقه آزاد چابهار باید تسریع و همه موانع پیش رو برداشته شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اولویت‌دار خواندن حل مسائل جامعه هدف بهزیستی در حوزه استانداری، ادامه داد: خدمت در سازمان بهزیستی و به اقشار ضعیف‌تر جامعه از جمله معلولان بالاترین عبادت است.

وی تصریح کرد: نشست‌های علمی و تخصصی با جامعه دانشگاهی، ورود جدی مجموعه خیران به حوزه‌های اشتغال و مسکن، همکاری‌های میان بخشی سایر ارگان‌ها با بهزیستی می‌تواند راه‌گشای مسائل مربوط به معلولان و جامعه هدف بهزیستی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار