بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: به منظور رفاه حال ساکنان روستایی سه دستگاه خودروی حمل زباله نیسان به روستا‌های ناصری، بیت آباد و شهرک درودی به صورت رایگان اهدا شد.

عیدمحمد قلندرزهی گفت: بهبود خدمات رسانی به مردم در دستور کار دولت بوده و بر همین اساس طی روز‌های اخیر ۸ دستگاه تراکتور به صورت پرداخت تسهیلات در اختیار دهیاران این بخش قرار داده شد.

وی اظهار کرد: خودرو‌های مذکور با مساعدت سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، اداره کل امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری سیستان و بلوچستان و با پیگیری‌های فرمانداری خاش و بخشداری مرکزی تحویل دهیاران مربوطه گردیده است.

قلندرزهی ادامه داد: بزودی نیز ۵ دستگاه تراکتور جدید تحویل دهیاران مناطق روستایی بخش مرکزی خاش داده می‌شود که اعتبار هر یک از این دستگاه‌ها افزون بر ۹۵۰ میلیون تومان است.

بخشدار مرکزی خاش اضافه کرد: یک مجتمع خدماتی، رفاهی، سیاحتی و زیارتی نیز با هدف ارایه خدمات شایسته به مسافران و نیز زائران پاکستانی اربعین حسینی که قصد سفر به مرکز استان و مشهد مقدس و استان‌های مرکزی و غربی کشور را دارند، در محدوده دهستان کارواندر ایجاد می‌شود.

قلندرزهی ادامه داد: برای ایجاد این موکب مهمان پذیر با حمایت‌های استانداری سیستان و بلوچستان، معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر فنی و اداره کل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان، سازمان همیاری، شهرداری و دهیاری‌های کشور، همکاری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی و ... افزون بر ۲۶ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

وی گفت: برای این مجموعه یک سایبان، آب سردکن، تانکر ذخیره آب، رستوران، نمازخانه و خودروی نیسان آتش نشانی درنظر گرفته شده است.

برچسب ها: خودرو ، روستای خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار