مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: کیفیت آب شرب مصرفی عزاداران حسینی در محرم امسال به طور مستمر پایش شد.

محمدرضا میربلوچ زهی گفت : هم‌زمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در راستای اهمیت حفظ سلامت عزادارن حسینی در نقاط مختلف استان از ۲۳ تا ۲۹ تیرماه آب شرب در شهرها، روستا‌ها و هم‌چنین تانکر‌های سیار و ثابت مستقر در امکان مذهبی مانند مواکب، تکیه‌ها و حسینیه‌ها به صورت ویژه و روزانه با انجام آزمون‌های کلرسنجی و نمونه‌برداری از آب شرب، مورد پایش و نظارت قرار گرفتند.

 وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان برای محرم امسال تدارک ویژه‌ای در نظر گرفت و در همین راستا قرارگاه نظارت بر کیفیت و بهداشت آب در استان تشکیل شد و این قرارگاه به رصد و پایش وضعیت آب از منظر شاخص‌های بهداشتی پرداخت.

 میربلوچ زهی: برگزاری جلساتی با مدیران امور آب و فاضلاب، پایش مستمر کیفیت آب شرب در سامانه‌های آبرسانی شهری و روستایی، موکب ها، هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی سطح استان برای اطمینان از میزان کلر باقیمانده از جمله اقدامتی بود که در این مدت توسط همکاران مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان انجام شد.

 

برچسب ها: آبفا ، آب شرب سالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار