فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق مسلح موادمخدر و کشف یک تن و ۵۵۰ کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقی  اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های جنوبی استان به مرکز کشور داشتند به دست آوردند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باند مسلح را که با پنج دستگاه خودرو سواری و تویوتا در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مسیر‌های فرعی شهرستان‌های خاش و ایرانشهر بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در عملیات منسجم ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند و با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند که بر اثر اقدام تاکتیکی و آتش برتر پلیس، زمین گیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات پنج سوداگر مرگ از اعضای یک باند دستگیر و سه دستگاه خودرو سواری و ۲ دستگاه خودرو تویوتا نیز متوقف شدند.

سردار اسحاقی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس از اعضای این باند مسلح و سازمان یافته و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، یک تن و ۵۵۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و یک قبضه سلاح یوزی را کشف و ضبط کردند.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار