دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان از افتتاح یک‌هزار واحد حمایتی طرح نهضت ملی مسکن در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

عطاء اله اکبری در جلسه پیگیری روند اقدامات تعاونی‌های مسکن سیستان و بلوچستان افزود: با اقدامات مطلوب انجام شده در راستای خانه دار شدن اقشار مختلف مردم خرداد ماه سالجاری ۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان به بهره برداری رسید و در تداوم مسیر خدمت به شهروندان، یک‌هزار واحد مسکونی حمایتی دیگر این طرح نیز هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: تامین مسکن حمایتی برای اقشار کم‌برخوردار جامعه از طرح‌های مهم دولت است که توسط این اداره کل در سیستان و بلوچستان با جدیت تمام دنبال می‌شود.
به گفته دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن دولت به دنبال این است که هزینه‌های تمام شده و آورده متقاضیان طرح کاهش یابد و این کاهش را در دستور کار قرار داده ایم.
وی تاکید کرد: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه بر رونق واحد‌های تولیدی اشتغال حدود ۶۰ هزار نفر را در این خطه به عنوان جوانترین استان کشور به همراه داشته است.
اکبری از ساخت ۴۹ هزار و ۸۶۹ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تاثیر حوزه مسکن بر رشد و توسعه اقتصادی غیرقابل انکار است بطوری که صنعت تولید مسکن افزون بر تاثیرات ژرف اجتماعی و فرهنگی به لحاظ اقتصادی نیز دارای اهمیت ویژه‌ای است و مانند موتور رشد و توسعه اقتصاد عمل می‌کند.

برچسب ها: مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار