مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف سوخت قاچاق در بار سیمان صادراتی در گمرک مرزی میلک در منطقه سیستان خبر داد.

منصور انصاری گفت: پرونده حمل چهار هزار و ۲۰۰ لیتر بنزین به ارزش یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال، قاچاق ۶۲ پاکت سیمان به ارزش ۳۳ میلیون ریال و اتلاف ۶۲ پاکت سیمان به ارزش ۳۳ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان زابل رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را در زمینه قاچاق سوخت، علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به قیمت عرفی خودروی توقیفی که بالاتر از قیمت سوخت و کالا‌های توقیفی بود، مبلغ یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال معادل ارزش سوخت کشف شده به جزای نقدی اضافه شده است.

وی بیان کرد: شعبه همچنین در زمینه حمل سیمان قاچاق ۳۳ میلیون ریال جزای نقدی و در زمینه بهای مال از دست رفته سیمان قاچاق، مبلغ ۳۳ میلیون ریال معادل ارزش سیمان اتلاف شده به جزای نقدی اضافه کرده است.

انصاری تصریح کرد: در مجموع از حیث قاچاق سوخت و قاچاق کالا متهم پرونده به پرداخت سه میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار