رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۲۱ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل در دست ساخت است .

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۲۱ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل در دست ساخت است که در صورت تامین اعتبارات لازم پنج طرح آن تا پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

مهدی شهرکی در گفتگو با ایسنا، افزود: این ۵ طرح شامل ساختمان فرمانداری شهرستان هامون، ساختمان پارک اداری شهرستان‌های سیب و سوران و زهک (فاز دو) و نیز ساختمان ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های هیرمند و سیب و سوران است که تاکنون برای ساخت آنها ۷۱۹ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تکمیل و بهره برداری از این پنج پروژه مهم با زیر بنای کلی ۶ هزار و ۳۱۸ متر مربع ۷۴۵ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این اقدامات گام مهمی در راستای توسعه و نوسازی ادارات و خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

شهرکی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار