سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل از نمایشگاه داران و فعالان عرضه خودرو در بلوار بسیج این شهر خواست ضمن احترام به حقوق شهروندی تابع قوانین باشند و از پارک خودرو در محل‌های ممنوعه بویژه پیاده‌رو‌ها خودداری کنند.

علی ولایتی پور در جمع اعضای اتحادیه و فعالان بازار خودرو در زابل با بیان اینکه معضل ترافیک و سدمعبر بلوار بسیج امروز به عنوان یکی از شکایات بر حق اهالی منطقه مطرح می‌شود، اظهار کرد: مشکل سد معبر و ترافیک بلوار بسیج بی‌شباهت با مشکل چندین ساله نبوده و غیر قابل حل شدن نیست.

وی افزود: مشکل سدمعبر خیابان بسیج با همکاری مردم، اصناف و کسبه برطرف خواهد شد و با توجه به فرهنگ بالای مردم فهیم زابل، انتظار داریم بنگاه داران و فعالان خودرو در خیابان بسیج نیز به خاطر جلب رضایت و آسایش شهروندان همکاری لازم را با عوامل اجرایی برای رفع این معضل داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با بیان اینکه مشکل ترافیک و سدمعبر با همکاری و تعامل قابل حل است، تصریح کرد: در ابتدای امر انتظار داریم فعالان بازار خودرو خیابان بسیج ضمن احترام به حقوق شهروندی تابع قوانین باشند.

️وی گفت: در فرصتی که داده شده نمایشگاه‌هایی که دارای پارکینگ هستند، باید نسبت به جلوگیری از پارک خودرو در محل‌های ممنوعه اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار