مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تهران و نواحی استان‌های البرز و سمنان شاهد وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران خواهند بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب در نواحی غرب و شمال غرب کشور  شاهد بارش باران و وزش باد هستیم، گفت: امشب در برخی نقاط استان آذربایجان غربی، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران، سمنان، گلستان، کرمان و شمال هرمزگان رگبار رعد و برق و وزش باد شدید  را شاهد خواهیم بود. 

وی ادامه داد: امشب  پنجشنبه در برخی نقاط استان‌های مازندران و اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان، گلستان، کرمان، شمال هرمزگان و جمعه علاوه بر این مناطق در برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر و شب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان  با بیان اینکه از امشب تا روز جمعه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، گفت: روزهای شنبه و یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

 وی افزود: شرق دریای عمان در پنج روز آینده مواج است. 

خبرنگار : محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار