سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون ۳۴ درصد از مشترکین که مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش داده‌اند، مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.

مصطفی رجبی مشهدی ، سخنگوی صنعت برق گفت: امسال با اجرای پویش با انرژی و ارائه جوایز ارزنده از جمله ٣٠٠ خودرو به مشترکانی که مصارف خود را کاهش دادند نظیر دو سال گذشته پاداش صرفه جویی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان این که در طرح امسال مشترکانی که مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داده باشند، مشمول دریافت پاداش صرفه جویی می‌شوند، یادآور شد: بر اساس پایش نهایی صورت گرفته از ۱۵ میلیون قبض برق قرائت شده، ۳۴ درصد از مشترکان (بیش از ۸.۵ میلیون مشترک برق) تاکنون مشمول دریافت پاداش شده اند.

وی با اشاره به این که قرائت قبوض همچنان ادامه دارد، از افزایش مشمولان پاداش صرفه جویی سخن گفت و خاطرنشان ساخت: در این میان قبوض برق ٩٠٠ هزار مشترک که معادل ١١ درصد از مشترکان خانگی می‌شود، کاملا رایگان شده است.

سخنگوی صنعت برق همچنین مبلغ پاداش اختصاص یافته به مشترکان را نیز ١٨٠ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مشترکان می‌توانند با تنظیم دمای کولر روی ۲۴ درجه و یا استفاده از دور کند کولر‌های آبی، ضمن کاهش مصرف برق، مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شوند و در عین حال شانس خود را برای شرکت در مسابقه با انرژی و دریافت میلیون‌ها جایزه نقدی و غیرنقدی به طور تصاعدی افزایش دهند.

رجبی مشهدی یادآور شد: در طرح پاداش صرفه جویی، مبلغ پاداش روی قبوض برق اعمال و از هزینه برق مصرفی مشترکان کاسته می‌شود و برخی مشترکان قبضشان رایگان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار