کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه خرید حقیقی‌ها در بورس ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۰ تیر شاخص کل بورس با کاهش ۷ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۸۱۰ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۲ هزار واحدی همراه شد.

او افزود: در رابطه با سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی حجم معاملات ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم بود و ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان ثبت شد امروز سرانه خرید حقیقی‌ها ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود و شاهد خروج ۵۲۱ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سرمایه‌گذاری بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: امروز ۶۹ درصد بازار یعنی ۵۰۸ نماد در محدوده منفی و ۳۱ درصد بازار به عبارتی ۲۲۴ نماد در سبز به کار خود پایان دادند امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی مربوط به صنعت بیمه با ورود پول ۱۸ میلیارد تومانی بود و بیشترین میزان خروج نقدینگی هم مربوط به صنعت فلزات اساسی بود.

او گفت: امروز بعد از هیجانات چند روز گذشته بازار کار خود را با منفی شروع کرد و شاهد عرضه و تقاضای شدیدی نبودیم که نشان دهنده این است که همچنان سرمایه‌گذاران به بازار اعتماد نکرده و ابهامات حوالی بازار زیاد است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار