انتخابات چند فدراسیون امسال برگزار خواهد شد/ پتانسیل بازاریابی در ورزش ایران بالا است

نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات فدراسیون‌های بسکتبال، ووشو و ورزش همگانی قبل از پایان سال انجام می‌شود و انتخابات فدراسیون‌های دیگر سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ سجادی گفت:انتخابات فدراسیون‌های بسکتبال، ووشو و ورزش همگانی قبل از پایان سال انجام می‌شود و انتخابات فدراسیون‌های دیگر سال آینده برگزار می‌شود.

این رشته‌های ورزشی به خاطر اینکه مسابقه دارند به خاطر همین ما سعی می کنیم تا پایان امسال تکلیفشان را مشخص کنیم اما فدراسیون‌های دیگر سال آینده وضعیتشان برگزار می‌شود.
 
سجادی در مورد بازاریابی و نقش آن در ورزش کشور گفت: حدود 4 ماه قبل در معاونت قهرمانی کارگروهی تشکیل شد تا فعالیت خود را در زمینه بازاریابی آغاز کند این کارگروه با حضور اعضای هیئت علمی برخی دانشگاه ها تشکیل شد و هر دو هفته یکبار یک جلسه را برگزار می کرد به نظر پتانسیل بازاریابی در ورزش ایران بالاست اما متاسفانه کمتر از آن استفاده می شود امیدوارم در سال 94 با قدرت به کارمان ادامه دهیم تا بازاریابی فعال تر از همیشه در ورزش کشور نمایان شود.
 
سجادی بیان کرد: با برگزاری چنین جلساتی دنبال جذب اسپانسر برای وزارت ورزش نیستیم بلکه می خواهیم فدراسیون و باشگاه ها را با معرفی فرصت ها بیشتر آشنا کنیم بازاریابی در ورزش ایران ناشناخته است و اگر بتوانیم این موضوع را در ورزش پررنگ کنیم به سود مجموعه ورزش خواهد بود امروز خودمان با یک اسپانسر صحبت کردیم تا این جلسه را برگزار کند تا به این ترتیب خودمان قدم اول را برداشته باشیم.
 
معاون ورزش قهرمانی بیان کرد: با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که حدود 15 فدراسیون در بازاریابی فعال هستند اما باشگاه‌هایی که در لیگ های مختلف تیم داری می کنند باید در این زمینه فعال تر باشند این کارگروه به کارش ادامه می دهد تا به نتیجه برسد فدراسیون والیبال، فوتبال، کشتی و بسکتبال در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده اند بقیه فدراسیون ها هم قدم های خوبی برداشته اند.
 
وی در خصوص وضعیت رضازاده در  انتخابات آتی وزنه برداری گفت: بارها گفته ام که رضازاده هر چه زودتر باید از شغلش استعفاء دهد تا بتواند در انتخابات شرکت کند این حرف من نیست این را قانون می گوید ما با کسی مشکل نداریم بلکه باید قانون را اجرا کنیم.
 
وی در مورد واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی گفت: ما نباید شرایطی بگذاریم که خریداران  به مسئله خرید سرخابی ها ورود نکنند به هر حال سازمان خصوصی سازی آخرین شرایط را اعلام کرده است الان خریداران باید 20 درصد پیش پرداخت بدهند.
 
وی در پایان در مورد آخرین شرایط مجمع فدراسیون فوتبال گفت: در مجمع تصویب شد که تا آخر سال گزارش مالی داده شود و مسئولان موظف هستند که به اعضا در این خصوص پاسخ دهند اعضای مجمع بالاترین مرجع تصمیم گیری هستند و آنها باید درباره زمان جلسه مرجع تصمیم گیری کنند و من مسئولیتی در این مورد ندارم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ، ورزش ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار